Marcați
NTV Moldova a semnat Codul de conduită
NTV Moldova a semnat Codul de conduită, elaborat de Comisia Electorală Centrală pentru campania electorală. Echipa noastră va continua să promoveze doar informații corecte și să ofere condiții egale concurenților electorali.

Producătorul general al postului de televiziune NTV Moldova, Sergiu Strungaru, a declarat că, deseori, concurenții electorali apelează la acțiuni și mesaje denigratoare sau răspândesc informații false, menite să-i manipuleze pe alegători. Ca și în campaniile anterioare, echipa NTV Moldova nu se va implica în războaie electorale, a precizat Sergiu Strungaru.

“Concurenții electorali, uneori, nu rezistă tentației de a folosi tot felul de instrumente murdare de promovare a tot felul de informații false. Deseori, concurenții recurg la PR negru în campania electorală, pentru a denigra concurenții, contracandidații, pentru a manipula alegătorul. Iată de ce, NTV Moldova a decis să stea departe, evident, de aceste instrumente mai puțin loiale”, a declarat Sergiu Strungaru.

Codul de conduită îi îndeamnă pe toți participanții la procesul electoral să informeze obiectiv alegătorii și exclude lezarea demnității şi imaginii concurenților electorali. În context, Sergiu Strungaru a spus că echipa NTV Moldova este solidară cu semnatarii acestei convenții.

„Jurnaliștii NTV Molodva, evident, vor evita tot felul de informații false, vor combate fake news-urile, care sunt la modă acum, iar în știrile, în emisiunile, în dezbaterile electorale pe care, evident, le vom avea, vom oferi șanse egale tuturor candidaților de a-și transmite mesajul către alegători. Lucrul acesta nu este nou pentru noi, dar, oricum, am decis să ne solidarizăm cu cei care doresc o campanie curată, astfel încât alegătorul să-și poată crea o impresie corectă asupra ceea ce se întâmplă în țară și să aibă un vot bine informat și un vot conștient. De asta am semnat și de asta îi încurajăm și pe alții să o facă”, a subliniat producătorul general al postului de televiziune NTV Moldova.

Până acum, Codul de conduită privind desfăşurarea şi reflectarea campaniei electorale la alegerile parlamentare din 24 februarie a fost semnat de 10 instituții media și patru concurenți electorali.

NTV Moldova

Actualitate

menu
www.ntv.md © 2016-2018 Toate drepturile rezervate
Reproducerea, traducerea și utilizarea informațiilor publicate pe acest website este permisă numai cu indicarea sursei (www.ntv.md).